Publicat la: 24.03.2015

Au început lucrările la podurile feroviare dunărene


Lucrările de reabilitare la podurilor CF de peste Dunare, linia CFR București-Constanța, pod brat Borcea și pod Cernavodă, au fost demarate încă de anul trecut. CFR SA a desemnat câștigător al licitației asocierea SC Arcada Company SA – SC Metabet CF SA - SC Compania Construcții Feroviare SA.

 

 

Acest proiect are în vedere atingerea următoarelor obiective:

- îmbunătățirea siguranței și eficienței traficului feroviar pe tronsonul de cale ferată București – Constanța

- îmbunătățirea infrastructurii de transport

- creșterea eficienței rețelei de transport feroviar prin reabilitarea secțiunilor critice și eliminarea restricțiilor de viteză existente

- creșterea calității serviciilor în transportul feroviar

- creșterea atractivității transportului feroviar, ca mijloc de transport mai ecologic în raport cu transportul rutier.

În cadrul lucrărilor de reparații ce privesc infrastructura din beton armat (pilele de pod) Solaron Construct va furniza executantului SERVLAND SRL mortarele de reparații germane EuroCret® precum și vopseaua pentru protecția anticorozivă a betonului EuroCret® Color - RAL 7040, produse ale căror performanțe au dovedit că satisfac cu succes exigențele impuse prin proiectul de execuție.Pentru aceast proiect SOLARON asigura de asemenea lucrările de pregătire a suprafețelor din beton, prin hidrocurățare cu utilajele FALCH R5 - 500 de bari, respective FALCH T10 -1000 bari conform tehnologiilor de aplicare a produselor pentru reparații și protecție a betonului, EuroCret® – producător P&T Technische Mörtel.  

Pe toată durata lucrărilor de reabilitare la cele două poduri de peste Dunare se va redeschide traficul feroviar pe podurile lui Anghel Saligny, după o perioadă îndelungată în care nu s-a mai trecut peste acestea. După finalizarea lucrărilor de modernizare și reabilitare a podurilor CF va crește siguranța circulației pe calea ferată și se va spori viteza, care în acest moment este de maxim 50km/h.